söndag 16 mars 2014

Bloggen är född

Jag börjar med en kort presentation av mig, personen som i huvudsak kommer att skriva på denna blogg. I bilvärlden hade jag nästan varit veteran och därmed skattebefriad, alltså en 80-talist. Har ett jobb inom ekonomi som jag trivs fantastisk bra med, dock med en arbetstid som ibland överstiger vad som kan anses vara optimalt för en pappa som vill spendera tid med sin familj. Blev pappa för snart 3 år sedan och var då 6 år yngre än genomsnittspappan för första barnet. Väldigt snart är det återigen dags för oss att besöka BB, så jag tror inte det är värt att nämna några fritidsintressen mer än barnen.

Här kommer jag dryfta allt från glädjestunder till frustrationsmoment och allt annat som hör småbarnsåren till. Timlånga fajter om russin, humörsvängningar varannan sekund och hur man avgiftar en två-åring från ett iPad-beroende som startades efter en några minuter lång användning. Jag är pappa, det är mitt jobb att hjälpa mina barn att vara lyckliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar